Vodenje podjetja je zahtevno opravilo, si pa lahko to olajšamo na različne načine. Ne tako, da preprosto zanemarimo kakšne pomembne naloge, temveč s pomočjo tehnoloških domislic, ki se izkažejo za izjemno koristne pri vsakdanjem poslovanju. Ni nujno, da bo za uspešno poslovanje potrebna kompletna prenova računalniške infrastrukture, že majhne prilagoditve lahko močno olajšajo življenje na stresnem delovnem mestu.
Vodenje dokumentacije
Birokracija zahteva hranjenje mnogih dokumentov, ki pogosto sploh niso uporabni in pristanejo nekje v kleti. Na drugi strani imamo dokumente, ki vsebujejo pomembne informacije, a jih moramo prav tako pospraviti na varno in jih posledično le redko uporabimo pri delu. Vsi ti in drugi dokumenti bodo bistveno bolj koristni, če jih v digitalni obliki shranimo v elektronski arhiv. Tam bodo enostavneje dostopni za vse uporabnike v sistemu, torej bodo pomembne informacije vedno dostopne, vsi dokumenti pa bodo varno shranjeni in zaščiteni pred številnimi nevšečnostmi. Elektronski arhiv vsekakor olajša delo na mnogih delovnih mestih, tudi na tistih, ki sicer nimajo veliko opravka s papirnatimi dokumenti. Poleg tega je potrebna le manjša prilagoditev delovnega procesa – elektronski arhiv je zelo prilagodljiv in se bo brez težav vključil v vsakršno delovno okolje.
Vodenje kakovosti
Čeprav bi lahko tudi vodenje kakovosti umestili med opravila na področju birokracije, gre za nekoliko širše področje, ki si zasluži posebne omembe. Veliko opravil je takšnih, da pri njih lahko pomaga že elektronski arhiv – zbiranje in pregledovanje dokumentov, ki potrjujejo kakovost izdelkov oziroma storitev. Nadalje pa je dobro imeti še opomnik, ki opozarja na različna opravila s tega področja. Vodenje kakovosti običajno zajema opravljanje testov in nadzora, pridobivanje certifikatov in drugih potrdil, pri tem pa je treba paziti na roke in zahteve. Za sledenje vsem tem podrobnostim lahko zaposlimo kar računalnik, ki bo svoje delo veliko bolj zanesljivo opravil. Poleg tega lahko na ta način vodenje kakovosti optimiziramo in izkoristimo še kakšno dodatno priložnost, ki bi jo sicer zamudili.