Za uspešno poslovanje preko spleta je nujna dobra spletna stran. Izdelava spletišča pa je le prvi korak na poti do uspeha – lotiti se bo treba še mnogih drugih opravil, ki v končni fazi pripomorejo k uspešnemu spletnemu poslovanju.
Že pri izdelavi spletišča je pomembno, da upoštevamo dolgoročno strategijo in dopustimo možnosti za trženje po tem, ko bo na spletu zaživela naša nova spletna stran – izdelava mora vzeti v zakup recimo to, da bomo tržili svojo ponudbo preko spleta in e-pošte, prav tako mora dopuščati uporabo vsebin za direktni marketing, morda širjenje prisotnosti na družbenih omrežjih in tako naprej. Vse to zahteva posebne funkcionalnosti, ki na dolgi rok delo močno olajšajo in izboljšajo rezultate, upoštevati pa jih moramo že pri sami izdelavi spletne strani.
Kako tržiti spletno ponudbo? Z dobro spletno stranjo in odprtimi možnostmi se lahko odločimo za povsem prilagojen pristop glede na to, kaj pravzaprav tržimo, kdo je naša ciljna publika in kaj želimo sploh doseči. Najlažjo nalogo imajo na tem področju verjetno spletne trgovine, ki neposredno preko spleta prodajajo izdelke. To pomeni, da pride v poštev vsakovrstno trženje s povsem enostavnim namenom – usmeriti ciljno publiko na pristajalno stran trgovine in izdelkov, kjer je mogoč nakup. To nalogo lahko izpolni že direktni marketing, izjemen potencial pa predstavlja predvsem socialni marketing. Pristopi so seveda različni, a vsekakor pomaga to, da imamo le en jasen cilj.
V drugih primerih pa je pristop do trženja odvisen od tega, kakšen namen sploh ima spletna stran. Izdelava spletne strani izpostavlja en cilj, kateremu je spletišče prilagojeno, to pa je pametno pri trženju še dodatno izpostaviti. Morda je glavni namen pridobivanje povpraševanj ali pa zgolj posredovanje informacij, morda zbiramo e-poštne naslove ali druge podatke, možnosti je veliko. V vsakem primeru bo verjetno prilagojen direktni marketing dokaj učinkovit, druge oblike trženja pa bomo morali pozorno izbrati in prilagoditi namenu.