Največ kar lahko naredimo za svojega otroka ali za otroka, za katerega smo odgovorni je to, da mu nudimo kar se da celostno in intenzivno izobrazbo, kar jo lahko dobi v rosnih letih. Razlog za to je ta, da takrat je način izobrazbe, v katerem samo izpostavljamo otroka novim situacijam, idejam, podobam nekaj, kar mu bolj koristi kot samo sedenje v šolskih klopeh, vendar se moramo zavedati, da je tudi tega nekega dne konec, zato moramo to kar se da dobro izkoristiti. Za izobraževanje otrok, ki poteka celostno in intenzivno se priporoča, da otroka ali vključimo v obšolske delavnice ali pa se dobro sami izobražujemo na področju, ki ga zajema izobraževanje otrok in sicer na ta način, da preberemo kakšno strokovno knjigo, ali vprašamo odgovorne in tiste, ki vedo več kot mi za kakšen nasvet ali podporo pri poti, na katero se bomo podali.
Da izobraževanje otrok lahko poteka celostno in zaokroženo pa moramo imeti v mislih tako vsa področja iz katerih lahko vlečemo ideje za naloge in vaje, prav tako pa moramo poskrbeti, da otrokom predstavimo več načinov dobivanja informacij, preko gibanja, govora in poslušanja ter preko vizualnih pripomočkov. Eden izmed glavnih delov izobraževanja otrok, ki se nekoliko poglobi v samo znanje in način pridobivanja znanja je mentalna aritmetika, kjer sprva združimo fizično, slušno in vidno izkušnjo abaka v abstraktno mišljenje mlajših otrok. Na ta način lahko samo to, da je mentalna aritmetika nekaj, kar pri otroku spodbujamo to kar naenkrat temeljni način, na katerem kasneje lahko baziramo mnoge različne principe izobraževanja.
Naloga starša je, da po tem ko so osvojene neke osnovne abstraktne veščine kot mentalna aritmetika ocenimo, kaj je za našega otroka naslednji korak in ga tja vodimo pod budnim očesom in ponovno tako, da poskusimo angažirati celotne otrokove možgane.