Mnoga podjetja morajo danes vedno znova izkazovati svojo sposobnost ustvarjanja kakovostnih izdelkov in izvedbe kakovostnih storitev, s čimer poskrbijo za svoj ugled in uspešno poslovanje podjetja. Vodenje kakovosti je zato eno od bolj pogosto uporabljenih orodij, ki na prvo mesto postavlja zadovoljstvo kupca, v podjetju pa na ta način vpeljuje nenehno izboljševanje in povečuje uspešnost njegovega poslovanja.
Vodenje kakovosti omogoča, da so vse informacije in vsi dokumenti natančno nadzorovani in povezani med seboj, kar podjetjem omogoča optimizacijo procesov, ki so povezani z vodenjem kakovosti in spremljanje skladnosti aktivnosti glede pregledov in preverjanj. Sistem omogoča upravljanje z vsemi informacijami, ki so povezane s proizvodnjo izdelkov in izvajanem storitev, in na ta način pripomore k zagotavljanju kakovosti. Vodenje kakovosti omogoča urejeno in pregledno poslovanje v podjetju, kjer so natančno opredeljene pristojnosti in odgovornosti vsakega posameznika, s tem pa zmanjšuje tveganje finančnih izgub in neuspešnega poslovanja.
Upravljanje odnosov s strankami za boljše spoznavanje svojih strank
Iskanje novih strank je danes za marsikatero podjetje zelo težavno in zahteva veliko časa, truda in tudi finančnih sredstev, ki so namenjeni izključno oglaševanju, pospeševanju prodaje, pridobivanju publicete in podobno. Kljub temu pa mnogo podjetij še vedno nima podatkov o natančnem številu aktivnih strank, njihovih nakupovalnih navadah in interesih, ki so za poslovanje podjetja izjemno pomembni. Pri tem ima ključno vlogo upravljanje odnosov s strankami, ki je podjetjem v pomoč pri spoznavanju svojih strank.
Pozitiven odnos med stranko in podjetjem je velika prednost na konkurenčnem trgu, zato je pomembno, da si vsako podjetje s svojim odnosom pribori lojalne stranke. Te bodo na podlagi pozitivnih izkušenj še vedno nakupovale izdelke in jih priporočale tudi svojim prijateljem in znancem, zato bi moral biti cilj vsakega podjetja, da svoje stranke dobro spozna. Upravljanje odnosov s strankami tako omogoča neprestano obnavljanje baze podatkov o svojih strankah in njihovo preglednost.