Pri obdarovanju poslovnih partnerjev moramo biti zelo pozorni na to, da ne zagrešimo kakšne napake. Predvsem si ne moremo privoščiti prevelikih kompromisov pri izbiri ustreznih izdelkov. V poštev pridejo le kakovostna darila višjega ranga, še posebej za obdarovanje pomembnih partnerjev ob posebnih priložnostih. Nekateri izdelki, ki se pogosto uporabljajo za promocijo, niso primerni in jih ne smemo zamenjevati z izdelki, ki se lahko dobro znajdejo pri obdarovanju poslovnih partnerjev. Marsikatero podjetje ima na zalogi potiskane promocijske materiale, to so majice, dežniki, pisala, vžigalniki in podobne zadeve, a za poslovne partnerje je treba darilo posebej izbrati.
V višjem rangu najdemo kar nekaj zelo posrečenih daril. Za te izdelke je značilno, da nimajo nujno kakšnih skupnih lastnosti, temveč se zelo lepo ujemajo s svojim namenom in situacijo. Pri promocijskih izdelkih je drugače, dežniki, majice, kape in drugi izdelki imajo namreč vedno iste odlike, večinoma gre za cenovno ugodne uporabne izdelke, ki jih ni težko opremiti s promocijskimi sporočili. Za poslovna darila te značilnosti niso prioriteta, zato se lahko posvetimo drugim odlikam. V višjem rangu so izdelki, ki so posebej izbrani za posebne priložnosti. Izstopajo predvsem unikatna darila, morda tudi tista, ki jih lahko naročimo po meri. Poleg tega so vedno v modi vrhunska vina in druge žlahtne pijače, pa tudi drugi izdelki s področja gurmanske kulinarike. Za tuje partnerje so posrečena darila kakšne lokalne posebnosti, če se v tej vlogi dobro znajdejo. Seveda pa se za poslovna darila lahko obrnemo tudi na višji rang pisarniškega materiala in drugih uporabnih izdelkov, če le ne posegamo med splošno ponudbo, v kateri prevladujejo promocijski dežniki, tekstil in drugi izdelki.
Težko je priporočiti ustrezne izdelke za darilo, saj se moramo vedno odločati na podlagi situacije in obdarovanca. Najboljše darilo bo tisto, ki lepo povzema značilnosti poslovnih odnosov in se dotika obeh poslovnih partnerjev.