Inštrukcije predstavljajo priljubljeno opcijo dodatne učne pomoči. V nekaterih primerih ponujajo odlične rezultate in se jih vsekakor splača izkoristiti. Ni pa to nujno – včasih pač ne moremo pričakovati dobrega rezultata, posledično bodo pomenile le izgubo časa in denarja. Končni rezultat je odvisen od različnih dejavnikov.
Najprej že od predmeta oziroma učne snovi. Nekateri predmeti so kot nalašč za inštrukcije, drugi pa ne ponujajo dobrega učinka pri tovrstnem poučevanju. Najbolje se obnesejo inštrukcije fizike, matematike in drugih naravoslovnih predmetov. Te učne vsebine je možno predstaviti na različne načine, rezultati poučevanja pa so pogosto odvisni od razumevanja temeljnih vsebin. Tako lahko inštruktorji dosežejo dobro razumevanje in poglobljeno znanje tudi pri tistih, ki težko sledijo posredovanju učnih vsebin pri rednem pouku. Seveda je za inštrukcije fizike in podobnih predmetov ključen prilagojen pristop, s katerim najdemo kar najboljši način za posredovanje ključnih uvidov posamezniku. Poleg tega gre večinoma za predmete, ki jih je možno predstaviti skozi praktično aplikacijo, kar za inštrukcije fizike še posebej velja. Inštruktor ima torej pomembno nalogo oblikovanja praktičnih prikazov in primerov, pa tudi vaj, s katerimi lahko predstavi ključne koncepte učne snovi. Nekateri predmeti tovrstnega poučevanja ne omogočajo, zato inštrukcije ne bodo tako učinkovite – to velja za tiste predmete, pri katerih je poudarek bolj na individualnem delu in spominu.
Ni pa vse odvisno od samega predmeta. Tudi inštrukcije fizike recimo ne bodo posebej učinkovite, če ne izberemo pravega inštruktorja. Za najboljše rezultate moramo izbrati inštruktorja, ki je strokovnjak na svojem področju in se na učne vsebine dobro spozna, hkrati pa ima tudi ustrezne pedagoške veščine, ki so nepogrešljive pri podajanju teh znanj. Poleg tega morajo biti inštrukcije zelo prilagodljive, tako s tem, da se je možno dogovoriti za različne načine, lokacijo in čas izvajanja, kot tudi s tem, da se pristop poučevanja prilagodi posamezniku.